Stemproblemen bij leerkrachten

Klaslokalen die weergalmen, een lawaaierige omgeving en honderden kinderen die meerdere uren per dag bij de les moeten gehouden worden. Een stem die moet overtuigen heeft een hogere intensiteit dan een 'gewone’ stem: bij leerkrachten gebeurt dat langdurig en steeds opnieuw. Hoe kan een leerkracht omgaan met het constante omgevingsgeluid? En hoe kan hij/zij de boodschap op een hoorbare manier overbrengen? Hoe kan de stem als werkinstrument het best beschermd worden?
Onderwerpen:
©:
PreventActua, PreventMail 22/2017
Laatste wijziging:

Please subscribe to plan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.