Risicobeperking tijdens het laden van bagage

De manuele bagagebehandeling heeft sinds het ontstaan van de luchtvaart vrijwel geen veranderingen ondergaan. Nochtans is het aantal bagagestukken en bijgevolg ook de behandelingsfrequentie exponentieel gestegen. De Britse Health and Safety Executive (HSE) publiceerde onlangs een rapport over de gezondheidsrisico’s als gevolg van het in- en uitladen van losse bagagestukken in vliegtuigen (1). Het gaat om een update van een rapport uit 2005. Daarin wordt een overzicht gegeven van de alternatieve methodes die worden geadviseerd aan de afhandelingsbedrijven in de luchthavens.
Gearchiveerd Info
©:
PreventFocus 5/2009
Laatste wijziging:

Please subscribe to plan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.