Inspectiecampagne viseert gevaarlijke producten

Het SLIC (Senior Labour Inspectors Committee) organiseert tussen december 2009 en maart 2011 een internationale campagne KMO’s attent wil maken op de risico’s van gevaarlijke producten. In België wordt de campagne georganiseerd door de Algemene directie toezicht op het welzijn op het werk. Ze loopt van 15 september tot 15 november 2010 en richt zich specifiek tot de carrosseriebedrijven.
Gearchiveerd Info
Onderwerpen:
©:
PreventFocus 08/2010
Laatste wijziging:

Please subscribe to plan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.