Het registreren van (commerciële) telefoongesprekken: wat zijn de spelregels?

'Dit gesprek kan worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden'. Wie telefonisch contact heeft met grote bedrijven, telemarketeers of wie telefonische bestellingen plaatst, heeft deze zin wellicht al vaker gehoord. Hoe ver mag je als bedrijf gaan in het opnemen van telefoongesprekken en waar ligt de grens met de bescherming van de privacy?
Gearchiveerd Info
Onderwerpen:
©:
PreventActua 08/2015
Laatste wijziging:

Please subscribe to plan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.